недеља, 2. фебруар 2014.

Optimizacija sajta, društvene mreže, mobilni uređaji

U čemu se sastoji današnji nastup jednog poslovnog subjekta na internetu? Relacija između vašeg web sajta, društvenih mreža i to da li se vaš sajt prikazuje i kako na mobilnim uređajima.
Što u prevodu znači da treba kompletno smisliti svoj online nastup i ne treba zanemariti nijedan od gore tri pomenuta načina. Jer ako vas ne nalaze na sva tri moguća načina vaši kupci, vi ste na gubitku dobrog dela potencijalnih kijenta. Ako ste zanemarili optimizaciju sajta za što bilji položaj na Googlu i fokusirali se na Fejsbuk, gde je tačno veliki broj kupaca i na fejsu se vesti brzo šire, nemojte nikada zanemariti sajt, ili ako se vaš sajt "ne vidi" na mobilnim uređajima, kupac ode kod konkurencije. Zato prilokom izarde sajta obratite pažnju da vaš sajt bude optimizovan za prikaze na mobilnim uređajima.

Ako ste primetili fejsbuk nije dovoljno vidljiv, vide se samo javni statusi i fan stranice, tako da ako radite samo svoju promociju putem fejsa gubite dobar deo tržišta onih kupaca koji vas neće tražiti na FB. Naravno nikada nemojte zanemariti optimizaciju sajta za mobilne uređaje, jer se sve više koriste, a zašto bi drugo, nego salutanje po netu.

Google je više od pretraživača

Sve što valja je u vlasništvu Googla, on polako integriše sve servise kombinacijom svih podataka koje skuplja u vama, ali sve u cillju da bi vas što bolje upoznao i pružio vam što bolju i relevnatniju uslugu, tu je Google plus društvena mreža, koja ipak još nije dostigla slavu fejsbuka, ali je Googluva pa više ceni signale sa sopstvene mreže. Sve ovo je u svrhu da korisniku pruži što bolje rezultate i što tačnije rezltate pretraživanja. Zato i Googl kaže da batalite seo odnosno kod nas je odomaćen izraz optimizacija sajta, totalno nepotrebna, potrebno je samo smisliti dobar i koristan sadržaj, a dobar plasman će doći sam po sebi.

Zato se moraju iskoristiti sve mogućnosti koje nam pružaju društvene mreže, morate biti aktivni na Google plus i obavezno pozicionirati svoju firmu na Google mape, iskoristiti Youtube koji je takođe u vlasništvu Googla. Napravite nekakv kratak filmić o svojim uslugama i proizvodima, imate dosta besplatnih servisa na mreži, pa ih pronađite.

Da li Google jedan veliki špijun

Možada to sve liči da je tako, ali sve informacije koje skuplja o Vama imaju samo jedan cilj, da daju što tačnije i relevantnije rezulate pretraživanja. Već nekoliko godine ide priča da je SEO mrtav, još od pingvina, kada su riknuli svi koji su razmenjivali linkove na prost način, potpisivali se po forumima i tuđim blogovima ostavljali komentare u cilju dobijnja linka. Svaki novi algoritam Googla će smanjivati uticaj linkova, koji generalno kvare sliku idealnih rezultata.

Zato iskoristite sve prednosti društvenih mreža i krenite u akciju, jer optimizacija sajta narednih godina će se zasnivati na jednom od principa gde će glavnu ulogu igrati društvene mreže.

Prikaz rezultata optimizacije sajta  autodeloviford.rs